Pax & jeg på Katteskolen

Pax og jeg har idag været en tur i Tommerup… efter en omvej af en forkert afkørsel og lidt sure ord til gps’en kom vi frem lidt over 11 i formiddags. Pax havde sunget mange, lange, bange sange på turen, men virkede ikke videre nervøs, da han kom ind i rummet, hvor Yvonne og de to søde piger fra TV Dot stod og var ved at forberede det hele.

Han kravlede nysgerrig ud af kassen og skulle snuse til alt det spændende legetøj Yvonne havde lagt frem på briksen. Der gik ikke mange sekunder før han fik færden af en orange mus fyldt med catnip. Han rullede og savlede og var i det hele taget yderst begejstret for den lille mus.

Pax var ikke den eneste firbenede der skulle filmes. Romeo og My, som er to charmerende tvillinger skulle også være med. My var lidt genert til at starte med, men da jeg sad og lyttede til Yvonne fortælle om det forskellige legetøj, hoppede hun alligevel op og lagde sig ved mig, det var så sødt og hyggeligt… Romeo skulle også op og sidde på skøddet… samtidig!

Det med at blive filmet og interviewet er bestemt ikke min stærke side, jeg bliver så nervøs og får røde pletter (bogstavligt talt), men jeg gjorde det og krydser fingre for at noget af det jeg fik sagt kan bruges. Er i hvert fald selv meget spændt på at se det færdige resultat, når det kommer på nettet i slutningen af ugen. Deler det selvfølgelig herinde, men ellers kan i følge TV Dot lige her.

Hvis i er blevet nysgerrige på hvad Katteskolen egentlig går udpå, så kan i besøge deres side ved at klikke på logoet her eller besøge deres meget aktive facebook side lige her og følge med i diverse gode råd og de nye og spændende kurser der er i løbet af april… jeg er selvfølgelig tilmeldt.

I kan se videoen fra dagen lige her!

Skriv en kommentar