Pax tester en FelineBox

Pax var så heldig at modtage en lækker pakke fra FelineBox lige inden jul og se bare hvad der var i den!

Som i kan se, synes han det hele var virkelig spændende.

Favoritterne var helt sikkert vådfoderet (som jeg kalder blødmad). En fra Sheba og en fra Brit Care begge med kylling. Den fra Brit Care var han rigtig begejstret for, måske det var fordi der også var ost i… han elsker ost – underlige kat.

De fyldende stænger fra Trixie er han også glad for, men han synes der er alt for lidt i sådan en pose. De andre stænger lugter forfærdeligt, men Pax synes de dufter dejligt, så jeg må pænt holde mig for næsen, når jeg åbner en til ham.

Troede faktisk han ville gå helt i selvsving over legetøjet, men hverken lamaen eller det lille rør har vakt den vilde interesse. De får da et dask i ny og næ, men slet ikke som jeg havde forventet… men måske det kommer? Synes lamaen er virkelig sød, så om ikke andet må jeg jo selv lege med den, haha.

Skriv en kommentar