Laptopskin fra CaseApp

Så fik jeg endelig tid til at klippe mit skin fra CaseApp ud og se om mine udregninger passede. Det var jo lidt et sats, da jeg var nødt til at måle min bærbar en masse steder, da den ikke bare er flad på oversiden, da den jo kan dreje skærmen hele vejen rundt. Nå men efter en masse målen frem og tilbage fik jeg bestilt mig et skin.

Det var det samme billede jeg havde brugt sidste gang, da jeg synes det er så simpelt et billede, som ikke er hverken for personligt eller for kedeligt.

Som i kan se herover, så er skinnet ikke muligt at bestille til en 13″ laptop, men man kan så selv måle sin bærbar og bestille alligevel. Det gør det selvfølgelig en smule mere besværligt. Men hvis du har en bærbar der er mere firkantet end min, så er det jo bare at klippe skinnet til.

På billedet herover kan i se at jeg har klippet mit skin ud.

Disse billeder viser så det færdige resultat og jeg er egentlig ret tilfreds, det er da skide smart… synes tit computere er lidt kedelige at kigge på, det er min i hvert fald ikke nu!

Hvad synes i, kan i li’ det?

Skriv en kommentar