Så er 2014 snart gået…

Hvor er det vildt. Jeg har elsker 2014 rigtig meget… det var året hvor jeg blev 30 og hyggede mig på dagen med en masse søde mennesker og lækker musik til Grøn Koncert i Odense.

Jeg har elsket året på skolen, hvor jeg har fået lov at lære en masse nyt og jeg har testet mig selv i det kreative og er vokset meget på det område. Viden og lærdom giver mig ro… jeg elsker at opdage noget nyt og spændende og jeg elsker, når det lykkes mig at føre det ud i livet.

Nu sidder jeg på årets sidste dag og kigger frem på det kommende år, som jeg ved bliver rigtig spændende… hårdt, men også virkelig spændende. De ting 2014 ikke kunne rumme, kommer nu… lige rundt om hjørnet. Blandt andet har jeg fået min økonomi mast ind i et budget, fået styr på skat og betalt en masse lån ud… Nu er jeg klar!

Nu bliver det mit år og jeg glæder mig til at vågne i morgen, hoppe i et varmt karbad og tage første bid af det friske, sprøde og nye æble som også er kaldet 2015.

Nytårsforsætter er ikke rigtig min stil, men jeg ved en masse jeg vil stræbe efter i det nye år…en masse småting, der skal rettes ind og et par mål der skal planlægges! Er det egentlig ikke interessant at alle mine mål og drømme ville kunne blive til virkelighed, hvis jeg havde pengene? Jeg har opnået det jeg kan uden udefrakommende midler og derfor håber jeg også at der en dag vil dumpe en fed check lige ned i min turban…!

Pax blev 4 i år og han er nu blevet mere voksen og en rigtig hyggefis… Han elsker også nye ting og har nydt turene i selen, se ham lige!

Smukke kat! Han har også fået loppehalsbånd på i år, noget jeg længe havde overvejet, men været lidt betænkelig ved. Men stik imod alle forventninger virker det slet ikke til at han har opdaget han har fået det på. Gav ham det på en formiddag, hvor jeg havde fri for at holde øje med ham. Han synes jeg var længe om at få det lukket og troede jeg legede, men efter det var på… sad han lidt og kiggede på mig, så gik han over og spiste og så op i sengen og putte… det var så den reaktion… eller manglen på samme. Er meget begejstret, da jeg jo havde kæmpet med lopper i over et år. Med diverse midler til katten og omgivelserne. Og det bliver alligevel pebret og når han nu er indekat, så synes jeg det var ekstrem uretfærdigt at han skulle slås med det utøj. Så jeg snakkede med dyrlægen, som anbefalede mig Seresto loppehalsbånd, som både er til hunde og katte og det holder i op til 8 måneder… og det virker!! Striglede ham en 14 dages tid efter han havde fået det på og fandt et par levende lopper, som var så sløve og ynkelige at det næsten var helt syndfor dem… Ved dog ikke helt hvordan jeg ville have det med at sætte halsbåndet på en kat der kan komme ud, men det skulle være lavet så det falder af hvis de hænger fast i noget.

Nok om det. Nu vil jeg finde mig noget mad og hygge mig med nogle dejlige serier…

Håber i alle kommer godt ind i det nye år!!

Skriv en kommentar